Mar 15, 2014

OKUMA ŞENLİĞİ | BAHAR 2014


Kış Okuma Şenliği'nin bittiği gün sormaya başladı pek çoğunuz Bahar Okuma Şenliği'nin zamanını. Tarihi çok önceden 15 Mart diye belirlemiştim ama bu hafta öyle zor bir haftaydı ki benim ve pek çoğumuz için daha erken başlatamazdım bu etkinliği. Geçen Haziran'dan bu yana yiten canların anısına logomuza bu iki kuşu ekledik. Mekanları cennet olsun...

Kış Okuma Şenliği daha uzun ve kategorileri zor bir şenlikti. Yaz Okuma Şenliği de öyle olacak ama bahar aylarını daha rahat geçirelim istedim. Bu nedenle kategorilerin edebiyat türleri arasındaki zenginliğini arttırırken kuralları biraz esnettim.

Kurallara geçmeden önce iki konuya değinmek istiyorum.

Öncelikle gerçekten okuma niyeti olmayanların şenliğe katılmamalarını rica ediyorum. Geçen şenlikte katılacağını bildirip bir daha hiç sesi çıkmayan çok katılımcımız vardı. Bu durum yok yere listeyi uzatıp, benim liste takibimi zorlaştırmaktan öte bir işe yaramıyor. Biraz duyarlılık lütfen.

İkinci konu ise blogu olmayan katılımcılarla ilgili. Şenliğimiz artık o kadar geniş bir kitle tarafından takip ediliyor ki daha önceki şenliklerde olduğu gibi bu şenlikte de benim blogu olmayan katılımcıların okuma listelerini yayınlamam artık çok zor. Blogu olan diğer katılımcıların blogu olmayan katılımcıların listelerinin yayınlanmasında yardımcı olmalarını rica ediyorum.

İşte kurallar ve kategoriler:

Kurallar:
  • Etkinlik bugün başlıyor ve 15 Haziran 2014’te sona erecek. (15 Mart’tan önce başladığınız veya 15 Haziran’dan sonra bitirdiğiniz kitaplar kapsam dışı kalacak. Tarihlere dikkat!)
  • Etkinliğe 15 Mart 2014 – 15 Haziran 2014 tarihleri arasında canınızın istediği vakitte katılabilirsiniz.
  • Okuduğunuz her bir kitabı aşağıdaki kategorilerden sadece birine saydırabiliyorsunuz. Ancak, etkinlik devam ederken kategoriler arası okuduğunuz kitapların yerlerini değiştirebilirsiniz.
  • Yapılabilecek en yüksek skor 3 ay içinde 12 kategori için toplam en az 12 kitabı okuyarak 250 puan almak. 
  • Bir kategori için birden fazla kitap okuyarak daha fazla puan kazanamazsınız. Örneğin Rus edebiyatından bir kitap okuyanlar 25 puan kazanacak ama Rus edebiyatından iki kitap okuyan 50 puan kazanamayacak. 
  • Bir kitabı birden fazla kategoriye saydıramazsınız. Örneğin adında bir çiçek adı geçen bir şiir kitabı okuyup 15+20=35 puan kazanamazsınız. Ya 15 puan kazanırsınız ya da 20 puan. Tercih size kalmış.
  • Katılmak için blogunuzun olması veya okunan kitapların yorumlanması zorunlu değil. Katılmak isteyen herkesin buraya yorum bırakması gerekiyor. Blogu olan katılımcılar bloglarında, blogu olmayan katılımcılar da blogu olan katılımcılarla iletişime geçerek hangi kategori için hangi kitapları okumayı planladıklarını duyurabilirler. 
  • Her ayın 15'inde bir yayın yaparak kimin ne okuduğunu soracağım ve sıralamaları buradan duyuracağım. O yayınımın altına yorum bırakarak hangi kitapları okuyarak kaç puana ulaştığınızı bildirebilirsiniz.
Kategoriler: 

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Aslında bu kategori canının istediği herhangi bir kitap okuyanlara kategorisi olacaktı ama sonradan düşündüm de okunacak o kadar çok kitap var ki... Bu kitapları da (özellikle de seveceklerimizi) her zaman kendimizin bulup çıkarması olanaksız. Bu nedenle bu kategoriyi yarattım.
Benim tavsiyelerimi sevenlere de birkaç kitap önereyim bu vesileyle: Gün Olur Asra Bedel / Cengiz Aytmatov, Yokyer / Neil Gaiman, Kar Çiçeği ve Sırlar Yelpazesi / Lisa See, Cesur Yeni Dünya / Aldous Huxley, Kaplanın Karısı / Téa Obrecht, Antilop ve Flurya / Margaret Atwood, Middlesex / Jeffrey Eugenides, Çöl Çiçeği / Waris Dirie.

2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Ben şiir okuma özürlü bir insanım. Böyle birisi okuduğunda çok hoşuma gider ama kendim şiir kitabı okumayı beceremem. Bu nedenle göz ardı ettiğim bir kategoriydi bu kategori. Hatırlatan kitap kurtlarına çok teşekkürler.

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Doğrudan kitaplara verilen o kadar çok edebiyat ödülü var ki. Benim ilk aklıma gelenler Pulitzer, Man Booker's, Yunus Nadi, Hugo, Nebula, Goncourt, Sedat Simavi. Bu kategoride seçtiğiniz kitabı belirtirken hangi yıl, hangi ödülü aldığını belirtmeyi unutmayın lütfen. Bir de Nobel gibi kitaba değil de doğrudan yazara verilen ödüller kapsam dışı.

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Geçen şenliğin katılımcılarından sevgili Deniz'in güzel önerisi.

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Şenliğin adı bahar şenliği, çiçeksiz bahar olur mu, olmaz. O zaman çiçeksiz bahar şenliği de olmaz :)

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
İki şenliktir okunan kitaplara baktığımda erkek yazarların daha çok tercih edildiğini gördüm. Bu kategori de bu vesileyle aklıma geldi. Bu kategoride edebi tür sınırlaması yok. İster roman okuyun, ister anı, ister (oto)biyografi, ister öykü. Tercih size kalmış.

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Geçen şenliğin katılımcılarından sevgili Neslihan'ın güzel önerisi. Yeni yazarları keşfetmek, tanımak için güzel bir fırsat.

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Geçen şenliğin en sevilen kategorilerinden biriydi. Hal böyle olunca bu şenlikte de olsun istedim.

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Benim gibi evdeki okunacak kitaplar kulesi sürekli uzayanlar için güzel bir kategori. Ancak biliyorum ki bazı katılımcılarımız benim gibi değil, daha disiplinli. Elindeki kitaplar bitmeden yenilerini almıyorlar. Bu durumda olanlar kategoriyi "en uzun süredir okumaya niyetlenip de okuyamadığı kitabı okuyanlar" şeklinde esnetebilir.

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Eski, güzel eserleri keşfetmek için güzel bir fırsat. Kitabın türünün roman olması gerekmiyor. İstediğiniz edebi türde okuyabilirsiniz, yeter ki siz doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış olsun.

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Yazar Ayları müdavimleri için kolay bir kategori. (Yazar Ayları’nda bu ay Aleksandr Solzhenitsyn, Nisan'da da Lev Tolstoy kitapları okunacak. Bu yazarlardan birini seçip bize Yazar Ayları’nda da katılabilirsiniz. Yazar Ayları için okunan kitaplar kategorilere uyduğu sürece Okuma Şenliği’nde de sayılıyor). Tabii bu kategorinin yazarları bu iki yazarla sınırlı değil. Yanlış anlaşılma olmasın. Rus edebiyatı öyle zengin ki...

12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
İyice düşünün taşının, seçin bir yazar. Ondan sonra kaç kitap okuduğunuzun önemi yok. 45 puanı almak için en az 1.200 sayfayı okuyup bitirmeniz gerekiyor. (Yani 500 sayfa okuyup 45 puanın 20'sini almak gibi bir durum yok.)

Katılmak isteyen herkese şimdiden çok teşekkürler. Aşağıya yorum bırakarak etkinliğe katılım durumunuzu belirtin lütfen. Kitaplarınızı belirleyip de blogunuzda yayınladığınızda da yorum bırakın ki bağlantıları güncelleyeyim.

Keyifli okumalar...

KATILIMCILAR:
  1. morfea
  2. acemi blogger
  3. Kitap ve Kahvem
  4. Sweet Leaf
  5. Cessie
  6. Görkem Demir
  7. Gül Özdemir
  8. Saadet Uslu
  9. Kitap Rüyası
  10. Başak Kırmacı
  11. cansudandünyaya
  12. arkeoloji_16
  13. Asabi Bakire
  14. rosehearted
  15. Hayal@
  16. Gamze Polathaneli
  17. Gülay Cansever
  18. mutluydum
  19. Mshn
  20. Oya K
  21. FeeLiNG
  22. Pınar
  23. Yusuf ve Yunus'un Annesi
  24. Kitaplarla Beslenmek
  25. Neslihan (Şah-Ru)
  26. Alphesibia
  27. B.
  28. Em Chainey
  29. Settie
  30. Pınar Şentürk
  31. Pınar Şentürk'ün Ablası
  32. Gizem B
  33. Biraz Şöyle Biraz Böyle
  34. Geveze Kitap Kurdu
  35. Pinuccia'nın Kitapları
  36. Spinosam
  37. PINAR (p_atakan)
  38. Nuray Kamiloğlu
  39. ahukader
  40. selen
  41. Kırmızı Kitap Kurdu
  42. Sevide Sağlam Türkmen
  43. BA
  44. Nur Bojuk
  45. morje
  46. SeGe
  47. kemyy
  48. Şeyma Atasoy
  49. Doğan Sakarya
  50. Yasemin Şahin (ysmn978)
  51. Dilara Artar
  52. agresif prenses (cosguntulin)
  53. serifeozcan1 (IG)
  54. Nur
  55. mahrem-i-esrar
  56. Öykü Molası
  57. Uykusuz Balık
  58. Derya Bıyık Tuna
  59. Fonsun Gunlugu
  60. Ayşe Koç
  61. Yağmur Yılmaz (yagmurokyanus)
  62. Kurdele Nakışı
  63. Kader Demirkir
  64. Kitaplarımla Ben
  65. Bahar Öztekin
  66. Beste Öztekin
  67. Nesibe Firdevs Özdemir
  68. Mavi Uçurum
  69. Nilgün Komar
  70. moriçe
  71. Ominira
  72. Birsen Topal
  73. Nazife Bayındır
  74. Hülya Lucy
  75. Sam Scarlet
  76. Şefika Aydın
  77. Hüsna Kalyoncu
  78. Bahri Doğukan Şahin
  79. Esra Ebru Bolat
  80. didem
  81. Özlem Ulubay
  82. Narince
  83. maviumut
  84. cokkitapazzaman
  85. onexey
  86. Heybet Demir
  87. Nurcan Yılmaz
  88. Şeyma Demirer
  89. Duygu Kaya
  90. Kristal Kitap
  91. Febris
  92. Cips Yiyemeyen Kız
  93. Aybeniz Hasanova
  94. Buğra Eskiçınar
  95. Neşe
  96. İlayda K
  97. Ceyda
  98. Yazar Yıldırım

164 comments :

  1. 5 dakikada bir sayfayı yenilemekten f5 tuşum aşınmıştı artık :) beklediğim post geldi :))) Şimdi sıra kitaplarımı belirlemede...

    Bu hafta senden ses çıkmayınca acaba ülkemizde yaşanan acı olaylardan dolayı etkinlik iptal mi olacak diye düşündüm ama iptal olmadığına sevindim, çünkü ancak okuyarak kurtulabiliriz karanlıklardan...

    Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Pinuccia; Şiir kitabı kategorisi için Nazım Hikmet - Kuvay'i Milliye'yi seçebilir miyim?

    ReplyDelete
  3. Selam, diğer etkinlilere nazaran daha kolay bir liste olmuş. Hepimize kolay gelsin.

    ReplyDelete
  4. Çok sevindim kış okuma şenliğine katılamamıştım bende katılmak istiyorum :)

    ReplyDelete
  5. Şimdilik listem de burada ;)
    http://mormorfeaa.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-listem.html

    ReplyDelete
  6. Ben de yine katılıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://sweetieleaf.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html Bu bağlantıda notlarımı tutacağım, ilk kategoriyle başladım bile.

      Delete
    2. Arrgh biri de duzeltmemis yanlış şenliğe katılmaya calisiyorsun ne yapıyorsun diye... :p biten senlige gore duzenlemisim ben planimi, yazıyı duzenleyip ayni bağlantıya koyacağım ama hala katılıyorum. ^.^

      Delete
  7. Ben de heyecanla bekliyordum bu yazıyı. Şiir konusunda ricada bulunmayı düşünüyordum, ben de pek az şiir okuyorum. Bu etkinlikte yer vermişsiniz. Katılmak istiyorum ben de.

    Ayrıca blogu olmayan insanların yazılarını veya listelerini yayınlama konusunda yardımcı olabilirim.

    ReplyDelete
  8. Heyecanla bekliyordum , bende katılıyorum. Listemi hazırlayınca blogda duyurucam =)

    ReplyDelete
  9. Ben de katılıyorum. Bazı kitaplar aklımda olsa da geri kalanını zamana ve listelerin yayınlanmasına bırakıyorum :)

    ReplyDelete
  10. Bende katılıyorum....Şiir okumayı sevmem ben, güzel okuyan birinden dinlemek keyif verir. Bakalım onu napacağım...Yarına listemi tamamlamaya çalışırım..

    ReplyDelete
  11. Bu arada logo çok çok anlamlı:))))

    ReplyDelete
  12. Acilen okuma planı oluşturmam lazım!
    Ve ben de şiir okuma konusunda çooooook sıkıntılıyım. Bakalım nasıl olacak.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Ben de katılmak istiyorum. Kitap listemi oluşturunca blogumda yayınlayacağım. Kış etkinliği gibi mutlaka keyifli olacaktır.

    ReplyDelete
  15. Merhaba, 7. kategoriye dair bir sorum olacaktı. İlk kitabı 2010 yılı ve sonraki yıllarda yayınlanmış bir yazarın kitabında Türkiye için mi ilk yayın tarihi önemli yoksa dünya için mi? İlk kitabı Amerika'da 1990'da yayınlanmış olup Türkiye'de ise 2013'de ilk kez bir kitabı yayınlanmış bir yazar kabul edilebilir mi mesela?

    ReplyDelete
  16. Bayıldım kurallara:))Ama şiir meselesini hiç sevmedim.Şiir özürlünün özürlüsüyüm hiç sevmem nasıl olacak bilmiyorum ya en sona bırakacağım yada en baştan okuyup halledeceğim.Dört gözle beklediğim Bahar Şenliğine hepimiz hoşgeldik:))

    ReplyDelete
  17. Ben de varım tabii ki. Bilgisayarım bozuk olduğu için liste yayınlamam biraz geç olacak ancak listemi hazırlamaya ve okumaya başlıyorum hemen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belirtmeyi unuttum. Blogu olmayanlara yardımcı olmaktan mutlu olurum.

      Delete
    2. Merhaba.. Ben de katılmak istiyorum ama blogum yok. Yardımcı olursanız sevinirim:)

      Delete
  18. Yaşasınn :D Kış Okuma Şenliğine oranla daha rahat ve daha ilgi çekici kategoriler olmuş. Hemen listemi hazırlamaya başlıyorum :D

    ReplyDelete
  19. Merhabalar Pınar, bu etkinlikte de yer alıyorum, linkten listeme ulaşabilirsin:)
    http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar14-buyrun-size-listem.html

    ReplyDelete
  20. Ben de varım.

    Kitaplarım burada: http://rekursifdusunce.blogspot.com.tr/2014/03/baharda-kitap-baskadr.html

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Yazmayı unutmuşum bloğu olmayanları seve seve misafir ederim. oyaaa.oya@gmail.com yada oyactn@gmail.com mail adreslerim.

      Delete
  22. kış okuma şenliğinde tüm kitaplarımı okuyamamıştım ama bu sefer okumayı ve tüm listeyi bitirmeyi hedefliyorum...instagram katılıcısıyım gene :) listem hazır bile size mail atıyorum...teşekkürler

    ReplyDelete
  23. 1.kategori : Jerzy Kosinski - Boyalı kuş 239 syf .
    2.kategori : Küçük İskender - Ali 133 syf.
    3.kategori : Antti Tuomainen - Şifacı 284 syf. ( 2011 en iyi Fin Polisiye Roman Ödülü)
    4.kategori : Sabahattin Ali - Sırça Köşk 141 syf.
    5.kategori : Erdal Öz - Gülünün Solduğu Akşam 305 syf.
    6.kategori : Jenny Lawson - Hiç Olmamış Gibi Yapalım 416 syf.
    7.kategori : Yılmaz Özdil - Beraber Yürüdük Biz Bu Yollarda 352 syf.
    8.kategori : George Orwell - 1984 350 syf.
    9.kategori :İskender Pala - Efsane 379 syf.
    10.kategori : Fergus Hume - Kupa Arabası Cinayeti 270 syf.
    11.kategori : Maksim Gorki - Ana 432 syf.
    12.kategori : Jean Christophe Grange
    Sisle Gelen Yolcu - 657 syf.
    Şeytan Yemini - 519 syf.
    Ölü Ruhlar Ormanı - 460 syf.

    ReplyDelete
  24. Hemen ilk sorumu yöneltiyorum:)
    Geçen etkinlikte yetişmediğinden okuyamadığım vakıf serisini bu sefer okumak istiyorum.
    Vakıf serisinin bir kitabı Rus edebiyatı kategorisi sayılıp, kalan 6 kitabı 12. kategoriye sayılır mı? Çünkü 12. kategori seri olabilir mi, yoksa aynı yazarın birbirinden bağımsız kitapları mı olmalı emin olamadım.

    ReplyDelete
  25. Listemi hazırladım: http://tardismsdt.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-15-mart-15.html

    ReplyDelete
  26. Benim listem de hazır :)
    http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  27. Ben de katılıyorum.

    http://yaziodasindayolculuklar.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  28. benim kitaplar hala kolilerde ama bu seferki katogorileri cok begendim.cocuklardan dolayi diger katilimcilar gibi basarili olamayacagim notunu da ekleyerek bu seferki senlige busmillah diyerek katilmak istiyorum. bakalim kac kitaba kadar goturebilicem ;) yarin kitap kolilerini acip ilk kitabimi secerim. ilk defa katildigimdan uygulamada teknik hatalar yaparsam affola...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burda benım kıtap lıstem var yalnız bır sorum olucak benım lıstemdekı 1., 4. ve 7. Katagorılerımdekı kıtaplar ıcın onya ıhtıyacım var? Lütfen en kısa zamanda cevap verebılır mısınız?

      http://sudagidan.blogspot.ae/2014/03/okuma-senlg-ktap-lstem.html

      Delete
    2. Okudugum ılk kıtap hakkınd abırseyler yazdım http://sudagidan.blogspot.ae/2014/04/dogu-ve-bat-arasnda-islam-ali.html

      Delete
  29. Blogu olmayan katılımcıları bana yönlendirebilirsin tatlım , yardımcı olurum.

    ReplyDelete
  30. İnşallah ben de olacağım.
    Pınarcığım kategorileri çok beğendim.
    Kitaplığımda uzun zamandır okunmayı bekleyen kitaplarıma baktığımda, her bir kitap mutlaka bir kategoriye uyuyor. Tekrardan bir kitap almama gerek olmayacak (Şiir kitabım hariç). Buna ayrıca çok mutlu oldum.

    Ben birazcık kitap listemi açıklamakta gecikeceğim ama:((

    Tüm katılımcı arkadaşlarıma keyifli bir etkinlik diliyorum. Güzel günlerimizde, en güzel kitaplarla hep birlikte olalım.

    ReplyDelete
  31. Şiir kategorisi içerisinde Ömer Hayyam rubaileri okunabilir mi?

    ReplyDelete
  32. ben de varım, ilk defa ! çok heyecanlı :))

    ReplyDelete
  33. Merhabalar, bende Bookowski-TKKB (http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/) blogu olarak kendi tarzımla katılmaya karar verdim. http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2014/03/pinucciann-kitaplar-bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de blogu olmayanları misafir ederim. Bana face üzerinden ya da blogdan ulaşmanız yeterli: https://www.facebook.com/bookowskitkkb

      Delete
  34. işte listem umarım kategoriye uymuştur hepsi mesela çiçek adına ölmez otu yazdım?
    http://aylininannesi.blogspot.com.tr/2014/03/pinuccia-bahar-okuma-senligi-baslad-ve.html

    ReplyDelete
  35. Bu sefer ben de varım! 6 kategoriye kitabımı seçtim bile (1200 sayfa kategorisi sayesinde Dune serisini okutacaksın bana) diğer kategoriler de yeterince kolay gözüküyor =)

    Ayrıca blogsuz katılımcılara kapım açık, misafir yayınlara yer verebilirim.

    ReplyDelete
  36. Benim listem;
    http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    Bu etkinlik ablamı da ikna ettim. Onun listesi de;
    http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-usengec-yorumcu.html

    Sıkı takip edeceğim onu. Çoğunu yapacağına inanıyorum (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazmayı unutmuşum, blogu olmayanları misafir olarak alabilirim. Yerimiz bol (:

      Delete
  37. katılmak istiyorum http://kitapdelisiben.blogspot.com.tr/2014/03/oncelikle-merhaba.html

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. Bir önceki etkinliğe istediğim kadar zaman ayıramamıştım, bu etkinlikte kesinlikle varım! :) En kısa sürede listemi yapacağım.

    ReplyDelete
  40. bende varım ne kadar başarılı olabilirim bilemiyorum şiir kitabı bilemedim ama yine de katılmak istiyorum listemi yaptığımda eklerim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listemi oluşturdum, şenlik için ayrı bir sayfa açtım, yemek tariflerinin arasında kaybolup gitmesin, bir bütünlük olsun :) Keyifli geçeceğine eminim.

      http://annekedi.blogspot.com.tr/p/okuyorum-okuyorum.html

      Delete
  41. Bu arda blogu olmayan arkadaşlara yardımcı olmak isterim.
    İletişim için gulayakbal@gmail.com

    ReplyDelete
  42. kitap hariç listem hazır. onun da biraz daha araştırmam lazım...
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-etkinligi-2014.html

    ReplyDelete
  43. Bu defa katılıp katılmamakta o kadar kararsızım ki..
    Sınava az kaldı çünkü.
    Şimdilik katılmayacağım ama sonra fikrimi değiştirirsem yetişirim size :)
    Bloğu olmayan katılımcılara yardımcı olabilirim :)

    ReplyDelete
  44. ben de varım...gördüğüm kadarıyla çoğu dünden listesini hazırlamış maşallah :) ben duyuruyu yapıyorum ama listem henüz hazır değil...yeni logomuzdaki siyah kuşlar için hepimiz üzgünüz...bahar çiçekleriyle dolup taşan bir logo ümidiyle herkese keyifli okumalar..
    blogu olmayan arkadaşlara yardımcı olabilirm e mail adresim yosuncanuray@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Güzel bir etkinlk yine. Son kategori haric digerleri zorlamayacak herhalde. Ben yine katilmak istiyorum. Cünkü gecen etkinlikte zorlanip son ay pes ettim :(

    ReplyDelete
  46. Merhaba Pinar,

    Okuma listemi hazirladim.

    http://gundeliklakirdilar.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html

    Sevgiler,
    Selen.

    ReplyDelete
  47. Yaz şenliğinde sınav temposuna girdiğimden yapamamıştım ancak bu kez yapacağım! :)
    En yakın zamanda listemi de hazırlayacağım :) http://kirmizikitapkurdu.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  48. ve listem hazır
    http://egemvekitaplarim.blogspot.com.tr/2014/03/pinuccia-bahar-okuma-senligi-dun.html

    ReplyDelete
  49. Aslında katılmayacaktım… ama kategoriler o kadar bana hitap ediyor ki… Yine iddiam yok elbette :)

    ReplyDelete
  50. Tavan puan 250 mi, yükseltebiliyor muyuz? *.* Bende katılıyorum izninizle. :) Listemi bu sorum yanıtlandıktan sonra yollayacağım. :D

    ReplyDelete
  51. Listemi hazırladım :) http://birazsoylebirazboyle.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  52. Veee ben de varim elbette ;) gecen senligi tamamlayamamis olsam da okumama tesvik acisindan gayett verimli gecti venim acimdan :) listem hazir, kitaplatim hazir, uzuuunn uzuuun zaman once bir blogum vardi fakat sifrelerini vs leri unutmusum.bu konuda birilerinden yardim istesem olur muuu ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://segesegese.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-morrje.html

      Delete
  53. Listemi hazırladım ve katılıyoruum. Blogda yayınlamak için bende yardımcı olabilirim ^^

    http://segesegese.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  54. Listemi bu gece belirleyecegim :)

    ReplyDelete
  55. Ben de ilk defa katılacağım. Listemi hazırladığımda blogumda yayınlayacağım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listem de hazır :) http://www.seymaatasoy.com/2014/03/bu-okumasenligine-ben-de-katlyorum.html

      Delete
  56. Merhabalar,

    Ben katılmak istiyorum.

    Eski bir blog'um vardı. Şimdi işe yaradı. Listemi yaptım.

    http://big1boss.blogspot.com.tr/2014/03/oncelikle-herkese-merhaba-ve-blogumun.html

    İyi günler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Linki yeniledim
      http://big1boss.blogspot.com.tr/2014/03/oncelikle-herkese-merhaba-ve-blogumun.html?m=1

      Delete
  57. Pınarcığım bloğum yok ama bu şenlikte bende varım :)
    ysmn978

    ReplyDelete
  58. Bende varım, kış okuma şenliğinde ki durumu kesinlikle ve kesinlikle baharda telafi edeceğim :) Listemi de yarın yayınlarım, teşekkürler :)

    ReplyDelete
  59. bu da benim listem :)
    http://kemyycn.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  60. http://kardanadamlarvekumdankaleler.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligibahar-2014.html#.UyaWiPl_uoA

    Bu da kitap listem :)

    ReplyDelete
  61. ben (cosguntulin)ve blogu olmayan ama ig de @serifeozcan1 olarak bulunan arkadasim da senligine katiliyoruz en kisa zamanda benim blogumda listelerimizi yayinlayacagiz.

    tesekkurler simdiden :)

    ReplyDelete
  62. Pinar hanim sormadan edemedim acaba yilin kitabi ödülleri de kapsam dahilinde mi(CBC, amazon vs)

    ReplyDelete
  63. İyi ki bu ay keşfettim bu blogu:) Çok uzun süredir bebiş nedeniyle/bahanesiyle üzerime serptiğim ölü toprağından kurtulup kategorilerin hakkını vermek ve evdeki kitap kulesini eritmek istiyorum. Listemi eve gidince hazırlayacağım. Teşekkürler:)
    Şu anda derin uykuda olan blogumda http://nurunkitaplari.blogspot.com listeyi yayınlayacağım.

    ReplyDelete
  64. yine güzel bir süreç, ben de bir yerden başlayayım bari :)

    ReplyDelete
  65. Ben de listemi hazırladım....

    http://adadenizi.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar.html

    ReplyDelete
  66. ben de katılmak istiyorum kitap listem çok yakında http://oykumolasi.blogspot.com.tr/ adresinde. kategoriler çok eğlenceli görünüyor. Ayrıca blogu olmayan katılımcılara yardımcı olabilirim.

    ReplyDelete
  67. Listemi hazırladım, yayınladım ve ben de varım :)
    http://kedininkaleminden.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  68. Merhaba. Listem bir kategori haricinde hazır.
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-baslad.html

    ReplyDelete
  69. Liste hazirlanmaya baslandi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok uzgunum ama maalesef senlige devam edemeyecegim, yogun bir donem gecirecegimden senlige adapte olamayacagim, tamamlayamazsam kendime cok kizarim. Onun icin kalabalik etmeden sizinde degerli vaktinizi calmis olmayayim. Katilan tum arkadaslara iyi okumalar diliyorum. Yaz okuma senliginde birlikte olmak dilegiyle.

      Delete
  70. bende katılıyorum listemi hazırlayıp perşembe paylaşacağım.
    http://derytuna.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  71. Bende katılmak istiyorum izninizle :) listemi en yakın zamanda yayınlayacağım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eksiklikler olsa da listem hazır sayılır,
      http://gunlukcununkumbarasi.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

      Delete
  72. Kış Okuma Etkinliğini başarıyla tamamlamış olan Neslihan (Şah-Ru) arkadaşımızın listesini ben kendi blogumda yayınladım.
    Listesini çok beğendim.

    Listesine göz atmak isteyenler için linkimiz.

    http://kitaplarlabeslenmek.blogspot.com.tr/2014/03/neslihann-sah-ru-okuma-senligi-bahar.html

    ReplyDelete
  73. Pınar hanım kış okuma şenliğini tamamlayamadım bunu da büyük bir ihtimalle tamamlayamam ama yine de liste hazırlamaya başladım. Kabul ederseniz listem aşağıda ve bloğumda yayımladım. Katılan herkese kolay gelsin.
    http://kitaptelvini.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  74. bende katılıyorum (yagmurokyanus igden) "izmir"
    bu akşam listemi hazırlayacağım :)

    ReplyDelete
  75. Ben de katılmak istiyorum listemi 23 Marttaki sınavdan sonra yayınlarım inşallah.
    http://www.kurdelenakislari.com/

    ReplyDelete
  76. merhabalar,bende katılmak istiyorum ama blogum yok bana yardımcı olabilir misiniz,listem hazır :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba. İsterseniz ben size yardımcı olabilirim. Listenizi bana mail atabilirsiniz.
      Blogumun adresi: http://kalemimden-yazilar.blogspot.com.tr
      Mail adresim: kirmaci6675@gmail.com

      Delete
    2. Listenizi blogumda yayınlaya bilirim. Dilerseniz bana mailimden ulaşabilirsiniz.

      eral67@hotmail.com

      Delete
  77. Ben de varım :) Listemi yarın yayınlamış olurum.

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  78. http://gevezekitapkurdu.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-i-bahar-2014.html

    listemi yaptım hazırım efendim :)

    ReplyDelete
  79. Selam.Benim listemi blogum olmadığı için Gülay yayınladı.Sevgiler burdan:)Bu da listem:))
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-mervenin.html

    ReplyDelete
  80. Listemi hazırladımmm.. :)

    http://kitapgibisevilesi.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-listem.html

    ReplyDelete
  81. Şimdilik listem böyle:http://kitapsiginagi.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-kitap-listem.html

    Ayrıca blogu olmayan kullanıcılar için misafir yayın yapabilirim. Mail Adresim:lavinyaninruyasi@hotmail.com

    ReplyDelete
  82. http://agresifprenses.blogspot.com.tr/2014/03/merhaba-pinuccianin-kitaplari-blogunun.html

    listem hazir basliyorum. yarin da serifenin listesini yayinlayacagim .sevgiler :)

    ReplyDelete
  83. Ben de katılmaya karar verdim: http://www.mesutsoylu.com/meblog/okuma-senligi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  84. Merhaba yeniden.
    Liste 2 eksikle hazır. Şuradan ulaşabilirsiniz. http://nurunkitaplari.blogspot.com.tr/2014/03/smscak-bir-merhaba-okuyanlara-kitaplarm.html

    Bir de e-kitap sorum var, seçtiğimiz kitabı e-kitap formatında da okuyabilir miyiz? Bence sakıncası yok ama yine de emin olmak istedim:)

    Teşekkürler;)

    ReplyDelete
  85. Kitap listemi hazırladım ve bloğumda paylaştım. Herkese keyifli okumalar.
    http://gorkemdemir.blogspot.com.tr/2014/03/kitap-okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  86. Listeme burdan ulaşabilirsin: http://kitaplarimlaben.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html Sevgiler:)

    ReplyDelete
  87. listemi yayınladım. ufak tefek eksiklikler var. umarım sorun olmaz.
    http://nesibefirdews.blogspot.com.tr/2014/03/1.html

    ReplyDelete
  88. http://bojukandperik.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html
    güncellenmiş liste

    ReplyDelete
  89. http://agresifprenses.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-serifenin.html

    BU DA @SERIFEOZCAN1`IN LISTESI IG DEN :)

    TESEKKURLER :)

    ReplyDelete
  90. Buda benim listem ^^
    http://maviucurum.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  91. bende varım bende varım :)
    listemi yapmaya başladım bitince haber ederim ...
    muck...

    ReplyDelete
  92. benim listem de eksikleri olmakla beraber burada:)))
    http://moriceninyeri.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  93. Ben de katılacağım. En kısa zamanda göndereceğim listemi. :)

    ReplyDelete
  94. Ve listem hazır :)
    http://pumpkinturta.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  95. Bende varım, bu da benim listem (:

    http://uzakiklimler.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-okuma-listem.html

    ReplyDelete
  96. 1.kategori : Nedim Gürsel-Yine bana döneceksin 208 sayfa
    2.kategori : Ali Asgar-Yarı Açık Mutluluk 102 sayfa
    3.kategori : Gabriel Garcia Marquez- Yüzyıllık yalnızlık 464 sayfa
    4.kategori : Halil Koka-Bana ALS Teşhisi Koydular 206 sayfa
    5.kategori : Serdar Özkan -Kayıp Gül 208 sayfa
    6.kategori : Lisa Klein -Ofelya 414 sayfa
    7.kategori : Jeane Westin-Bakirenin Kızları 424 sayfa
    8.kategori : Ahmet Ümit-Sis ve gece 251 sayfa
    9.kategori : John Fowles-Koleksiyoncu 254 sayfa
    10.kategori : stendhal-kırmızı ve siyah 287 sayfa
    11.kategori : Maksim Gorki - Ana 432 syf.
    12.kategori : Debbie Macomber- Bir yumak mutluluk - 480 sayfa
    Bahçemde yeşeren umutlar- 464 sayfa
    Mucizeler dükkanına dönüş- 528 sayfa (Toplam 1472 sayfa)

    Genel Toplam Sayfa Sayısı:4258 sayfa

    ReplyDelete
  97. buda arkadaşım birsen topal ın listesi bloğu olmayanlara bende yardımcı olabilirim
    sevide_angel@hotmail.com


    1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    ve dağlar yankılandı khaled hosseini
    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    hoş sada iskender pala
    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    cerrah tess gretisen 2002 rita ödülü
    4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    menekşe kokulu hikayeler ender haluk derince
    5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    mart menekşeleri sarah jio
    6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    aşk yemini barbara scott 366 sayfa
    7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    böğürtlen kışı sarah jio
    8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
    tehlikeli ilişkiler choderlos de lados
    9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    ölü ruhlar ormanı grange
    10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    çılgın kalabalıktan uzak thomas hardy 1873
    11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    karmazov kardeşler dosteyevski
    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    rachel vincenr
    serseri 496s
    gurur 488s
    kaçak 448s

    ReplyDelete
  98. Bende katılmak istiyorum. En kısa sürede listemi göndericem :)

    ReplyDelete
  99. Merhaba, şenlikte ben de varım :) Listemi yukarıda mıail adresini veren Oya Hanım'a göndererek yardımlarını bekliyorum :) Herkese keyifli okumalar...:)

    ReplyDelete
  100. Ben yine varım. Buyrun listem: http://whereugonnasleeptonight.blogspot.com.tr/2014/03/pinucciann-kitaplar-okuma-senligi-bahar.html

    ReplyDelete
  101. Ben de katılmak istiyorum listemi hazırladım bile :)

    http://kitaparasikahvemolasi.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-2014.html

    ReplyDelete
  102. Litemi de hazırladım: http://kitapnot.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  103. Ve Hülya Hanım'ın okuma listesi,
    http://pumpkinturta.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-hulya-lucy.html

    ReplyDelete
  104. Listem :)

    1. Kategori - Chris CLEAVE - Küçük Arı - 344 Sayfa
    2. Kategori - Özdemir ASAF - Yanlızlık Paylaşılmaz - 275 Sayfa
    3. Kategori - John GREEN - Aynı Yıldızın Altında - 320 Sayfa
    (Time Dergisi 2012 En iyi Kitap - Goodreads 2012 En İyi Genç Yetişkin Kitap Ödülü)
    4. kategori - Ayşegül ALDİNÇ - Ayşegül Kitapta - 144 Sayfa
    5. Kategori - Belinda ALEXANDRA - Beyaz Gardenya - 645 Sayfa
    6. Kategori - Elif Ezgi UZMANSEL - Okyanus Odalar - 455 Sayfa
    7. Kategori - Ahmet BATMAN - Soğuk Kahve - 224 Sayfa
    8. Kaegori - Kathryn STOCKETT - Duyguların Rengi - 576 Sayfa
    9. Kategori - Billie LETTS - Ay Oyunu - 262 Sayfa
    10. Kategori- Gustave FLAUBERT - Madam Bovary - 430 Sayfa
    11. Kategori - Tolstoy - Anna Karenina - 368 Sayfa
    12. Kategori - Debby MACOMBER - Bahçemde Yeşeren Umutlar - 461 Sayfa
    Mucizeler Dükkanına Dönüş - 528 Sayfa
    Bir Dilekle Başladı Herşey - 463 Sayfa

    TOPLAM : 5495 Sayfa

    ReplyDelete
  105. Merhaba, ben de katılma kararı aldım. Bu da listem: http://adrianistedebiyat.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  106. Merhaba, blogum yok bana yardımcı olabilir misiniz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba listenizi yapın benim bloguma atın ben yayınlayayım.

      http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2014/03/pinucciann-kitaplar-bahar-okuma-senligi.html

      Delete
  107. Ben de varım!
    Liste en kısa zamanda blogumda olacak :) Ve bu sefer sonuçlarımı bildirmekte geç kalmayacağım :)

    BLOGU OLMAYAN ARKADAŞLAR, LİSTELERİ İÇİN BANA MAİL ATABİLİRLER SEVE SEVE YAYINLARIM BLOGUMDA

    BEN DE YENİ ARKADAŞLAR KAZANMIŞ OLURUM HEM .. (KİTAPSEVER ARKADAŞLAR)

    esra_ebru_46@hotmail.com

    ReplyDelete
  108. geç kalmış listem...hala karar veremediklerim var...zamanla tamamlanacak inş :)
    http://sakuralarveben.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-listem.html

    ReplyDelete
  109. Merhaba, Didem adlı arkadaşımızın listesi bu şekildedir:

    Merhaba..
    Listemi size gönderirsem yayınlayabileceğinizi söylemişsiniz, teşekkür ederim:)
    Listem:

    1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu - Timaş Yayınları -536 sayfa

    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Dokuza Kadar On - Özdemir Asaf - Yapı Kredi Yayınları - 112 sayfa

    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Bülbülü Öldürmek - Harper Lee - Altın Kitaplar - 320 sayfa

    4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Sevda Dolu Bir Yaz - Füruzan - Yapı Kredi Yayınları - 207 sayfa

    5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Vadideki Zambak - Balzac - Can Yayınları - 295 sayfa

    6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Kuzey ve Güney - Elizabeth Gaskell - Altın Bilek Yayınları - 656 sayfa

    7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Kapalıçarşı Cinayeti - Esra Türkekul - Esen Kitap - 256 sayfa

    8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
    Operadaki Hayalet - Gaston Leroux - İthaki Yayınları - 317 sayfa

    9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Bin Dokuz Yüz Seksen Dört - George Orwell - Can Yayınları - 349 sayfa

    10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Akıl ve Tutku - Jane Austen - Türkiye İş Bankası Yayınları - 392 sayfa

    11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Suç ve Ceza - Dostoyevski - İletişim Yayınları - 644 sayfa

    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    Debbie Macomber

    Kitap yorumları ve/veya puanlamaları benim blogumda yer alacaktır.

    http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2014/03/pinucciann-kitaplar-bahar-okuma-senligi.html#comment-form

    ReplyDelete
  110. Ben de varım. Bu şenliğe yetişebildiğim için çok mutluyum... listem pek yakinda blogumda ve blogu olmayan arkadaşlara ben de yardımcı olmak isterim...
    Mailleri bekliyorum...
    mail adresim;
    zlemulubay@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://baskaturluyasamak.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html
      kitap listem de budur...

      Delete
  111. Listenin tamamını vermek şart mı? Ay ay liste versek olmaz mı?

    ReplyDelete
  112. bende varım;)

    http://maviumut88.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  113. Ben listemi az çok şekillendirdim sayılır. Elimde olan okunmamış kitaplar var ama kategorilere uymuyorlar. Aldığımda eksik kitapları ekleyeceğim :)

    http://www.kurdelenakislari.com/2014/03/okuma-senligi-kitap-listem.html

    ReplyDelete
  114. Bu sefer biraz geç haberim oldu ama ben de katılıyorum. Listemi hazırladım;

    http://cokkitapazzaman.wordpress.com/2014/03/26/bahar-okuma-senligi-2014/

    ReplyDelete
  115. Sevgili Pınar inşallah geç kalmamışızdır.Ben katıldım arkadaşımı da katılmaya ikna ettim.Bu da Heybet Demirin listesi:))Yine sağolsun Gülay paylaştı:))
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-heybet-demirin.html

    ReplyDelete
  116. ve benim kitap listem;
    http://baskaturluyasamak.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi.html

    Blogu olmayan arkadaşların maillerini bekliyorum...

    ReplyDelete
  117. ben arada kaynadım heralde bir daha link vereyim: http://www.mesutsoylu.com/meblog/okuma-senligi/

    ReplyDelete
  118. Heybet Demir adlı arkadaşım Gülayın blogunda paylaşarak katılma talebinde bulundu:))Arada kaynamasın lütfen:))
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/03/bahar-okuma-senligi-2014-heybet-demirin.html

    ReplyDelete
  119. Eksikler olsa da okuma listem :) http://kitapvekahvem.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    ReplyDelete
  120. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  121. Blogu olmayan bir arkadaşımın, Nurcan Yılmaz'ın okuma listesi de burada...

    http://kedininkaleminden.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014-nurcan-ylmazn.html

    ReplyDelete
  122. Merhabalar.. Etkinliginize internette gezinirken rastladim. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Ben de katılmak istiyorum, umarım gec kalmamisimdir.. :) blogum yok listemi hazırlayıp en kısa zamanda blog sahiplerinden birine ileteceğim.. (:

    ReplyDelete
  123. Merhaba kış okuma şenliğini bitirememiştim ve bu sefer bitirmeyi umarak yine katılmak istiyorum. Bloğumda yayınladım bu da linki; http://adamolmakistemiyorum.blogspot.com.tr/2014/04/bahar-okuma-senligi-2014-kitaplarm.html.

    ReplyDelete
  124. 3 kategoride eksiğim var ama dayanamadım bu haliyle katılmaya karar verdim. :)

    http://kristalkitap.blogspot.com.tr/2014/04/2014-bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  125. Katılabildim mi acaba? *.* Adım görünmüyor da katılımcılar arasında.. :)

    ReplyDelete
  126. Merhabalar
    İşte benim listem de bu http://cipsyiyemeyenkiz.com/2014/04/06/2014-okuma-senligi-bahar-listem/

    ReplyDelete
  127. Bende katılıyorum, listemi birazdan hazırlayıp yorum bırakırım buraya)))

    ReplyDelete
  128. merhaba geç kalmışım biraz ama ne kadar okursam okuyayım katılıcam dedim dün akşam ve oturup listemi de hazırladım :)
    1.Kategori- Zorba - Nikos Kazancakis - 348 sayfa
    2.Kategori - Yalnızlık Paylaşılmaz - Özdemir Asaf
    3.Kategori - Bülbülü Öldürmek - Harper Lee - 368 sayfa
    4.Kategori - Kadınlar Arasında - Murathan Mungan
    5.Kategori - Beyaz Zambaklar Ülkesinde - 229 sayfa
    6.Kategori - Rüzgarın Öte Yakası - Ursula K. Le Gui - 216 sayfa
    7.Kategori - İsim Şehir Bitki - Yılmaz Özdil - 435 sayfa
    8.Kategori - 1984 - George Orwell - 268 sayfa
    9.Kategori - Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar - 395 sayfa
    10.Kategori - Aşk ve Gurur - Jane Austen - 466 sayfa
    11.Kategori - Anna Karenina - Lev Tolstoy - 1013 sayfa
    12.Kategori - Mucizeler Dükkanına Dönüş - Debbie Macomber - 526 sayfa
    Bir Dilekle Başladı Her Şey - Debbie Macomber - 463 sayfa
    bu ikisi elimde olan kitaplardı üçüncüye henüz karar veremedim.

    ReplyDelete
  129. Merhabalar tekrar:)
    Şeyma Demirer'in Okuma Şenliği Kitap Listesi İçin:http://kitapsiginagi.blogspot.com/2014/04/okuma-senligi-baharseyda-demirer.html

    ReplyDelete
  130. http://kitaptankaleler.blogspot.com.tr/2014/04/okuma-senligi-bahar-2014.html

    Geç olsada ben de varım.

    ReplyDelete
  131. Ben de katılıyorum sayın Pinuccia. :)
    http://yazdusleri.tumblr.com/post/82368814136/okuma-senligi-bahar-2014

    ReplyDelete
  132. Merhaba
    Bende katılmak istiyorum bu güzel etkinliğe :)
    Listemde burda : http://nymphikk.blogspot.com.tr/2014/04/bahar-gele-hos-gele-bahar-okuma-senligi.html
    Teşekkürler.

    ReplyDelete
  133. Merhaba okuyucu listesine benim de adımı ekler misiniz? Listemi daha önce paylaşmıştım.

    ReplyDelete
  134. Bende katılıyoruum :) http://kitapokumavakti.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  135. Okumak biricik olmali boyle bir sinirlama ne berbat bir seydir, bir de adina senlik diyorsunuz

    ReplyDelete
  136. BEN DE ŞİMDİ LİSTEMİ HAZIRLIYORUM. BEN DE VARIM IG: Okuyananne

    ReplyDelete